SET MIGHTY TRIPLE GEM

16:40


Set Mighty Triple Gem Shaklee

Assalammualaikum saya pasti anda semua tercari cari kan, nak sangat tahu apa yang sesuai tu kan da saemua semasa bulan Ramadan ni .Tahniah saya ucapkan kat andaJ
Sebab korang dah jumpa yang paling TEPAT ! TAHNIAH sekali lagi ye JEM



Mari saya kenal kan  anda dengan SET MIGHTY  TRIPLE GEM  ini .

Dalam SET  MIGHTY  TRIPLE  GEM  ini ada  PEFRORMANCE  DRINK  .ESP . DAN MEALSHAKE .

Sangat membantu anda di dalam bulan Ramadan ni .Lagi lagi kepada peniaga-peniaga bazaar ,kakak-kakak dan abang-abang yang amik tempahan kuih atau biskut rayakan .
Masing  masing sangat  busy  menyiapkan tempahan kuih ,tidak lupa juga kepada mereka yang  mengambil tempahan jahitan . Yang menjahit tudung ,pakaian , baju kurung ,
Saya tahu pastinya mereka penat dan memerlukan tenaga yang banyak .


Jadi ini adalah pilihan  yang TEPAT buat anda !
Insya Allah kepada mereka yang mengambil set ini akan rasa lebih  BERTENAGA dan TIDAK LESU ye .


PERFORMANCE DRINK  - MEMBANTU  MENGELAKKAN  BADAN ANDA DEHIDRASI  IAITU  KEKURANGAN  AIR  DALAM  BADAN  DI  WAKTU  PUASA .



MEALSHAKE – MEMPUNYAI  NUTRISI  YANG  LENGKAP  MEMENUHI KEPERLUAN BADAN KITA MEALSHAKE


ESP – MEMBERI TENAGA DAN MENGURANGKAN KELESUAN BADAN SIHAT DAN CANTIK DENAGN SET CANTIK SHAKLEE

  JADI KEPADA MEREKA YANG BERMINAT , YANG TAKNAK LESU ,YANG NAK BADAN RASA CERGAS BERTENAGA DI BULANN RAMADAN INI …


MEH HUBUNGI SAYA DI 017 8732289
FARZANA

ATAU

FB SAYA : NUR FARZANA ROSHAIDI


SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH~~


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images