ZINC COMPLEX SHAKLEE

09:42

Assalammualaikum dan selamat sejahtera :)
harini jom kita baca dan ambil tahu tentang ZINC COMPLEX SHAKLEE pule ,
ZINC COMPLEX  120 TABLETS
RM33.75 / RM35  WM/EM


Dirumus dari zinc glukonat semulajdi bergabung dengan nutrient semulajdi yang kain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah untuk diserap  oleh tubuh badan kita .

Zinc sesuai untuk diambil dalam jangka masa panjang . Ia berkesan  dalam mengeluarkan logam toksik sperti cadmium dan plumbum dari tubuh kita .




KEBAIKAN YANG ANDA DAPAT



  • mengaktifkan 200 jenis enzim -zinc berkebolehan mengabungkan DNA , RNA , dan protin , seterusnya merangsang regenerasi sel . Ia mengaktifkan lebih 200 jenis enzim dalam tubuh kita untuk pelihara metabolism gigi dan pertumbuhan para remaja

  • membentuk kolagen - membantu membentuk protin dan kolagen umtuk pertumbuhan dan perkembangan kulit ,kuku, dan organ

  • memperbaiki diabetes - membanu pengeluaran insulin , kekalkan fungsi insulin , dan perbaiki diabetes

  • bintik putih dikuku - binntik putih dikuku adalah tanda defisiensi zinc yang boleh menyebabkan depresi , lemah daya ingatan , mudah sakit , pemulihan luka yang lambat , pembengkakan prostat, anaemia , lemah penglihatan dan hilang daya ingatan.

  • mempertingkatkan system imun -membantu pengeluaran  kelenjar thymus . Kelenjar thymus mempertingkatkan system imun  dengna  pengeluaran T sel untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit .


  • mempercepatkanpemulihan luka-  percepatkan luka dalaman dan luaran , pemulihan selepas pembedahan , memrperbaiki alergi , dan bintik di kulit .hancurkan zinc dan tabor ke atas luka untuk cepatkan pemulihan  .

  • memperbaiki masalah prostat -melindungi kesihatan prostat , perbaiki dan menyembuh benugn prostatomegaly  dan kadaan kerap kencing  . Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc  dapat mengurangkan prostatogamely  dan pembengkakan prostat dalam kadar 70%.

  • kemampuan seks lelaki - pengambilan zinc untuk jangka masa panjang mampu perbaiki kemampuan seks lelaki , impoten , meninggikan kiraan sperma , zinc yang cukup penting umtuk keupayaan seks yang bertenaga

  • ovulasi wanita - wanita memerlukan zinc untuk ovulasi . Zinc juga membantu pengucupan uterus mengembalikan daya ketahanan

  • memperbaiki radang kulit - kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4-8 tablet akan perbaiki radang kulit .

  • mengekalkan deria bau - untuk mengekalkan deria bau yang sihat , dan sensitive

Banyak sangat kebaikan yang anda semau akan nikmati jika mengambil zinc complex ni :)

jika anda mahu dapatkannya


SILA HUBUNGI : FARZANA 0178732289
FB ; NUR FARZANA ROSHAIDI

SID 963246 SAYA PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images