Cara atasi stres di tempat kerja

22:20


Kerja yang menimbun, segala task banyak lagi yang belum settel, hampir membuatkan anda separuh gila dan STRES?

Haaa relaksss, diminta anda semua bertenang dahulu, so let it go, tarik nafas dalam-dalam dan lepaskan secara perlahan-lahan, ulang la seberapa banyak yg mungkin anda perlukan

Saya percaya anda juga mempunyai cara yg tersendiri untuk mengatasi stres kan?

Jadi kat sini saya nak berkongsi pada kawan2 semua yang sudi membaca, jika saya stres amalan rohani apa yg saya akan lakukan?

Amalan rohani lebih kepada dalam jiwa kita ,kita tak nampak pun, hanya kita je yang rasa , jadi kalau ana stres, ana selalu berdoa

Minta banyak2 supaya ana ni cepat hilang stres😂 doa betul2 moga jalan dipermudahkan, contohnya ana stres sebab ladtop ana rosak dulu. Ana tak dapat buat kerja

So ana doa minta Allah mudahkan segala kerja, alhamdulilah memang membantu, ana terus dapat idea nak pergi CC setelkan segala kerja. Selebihnya roomate ana baik hati nak bawa dari jauh nun batu pahat.

Tq ein kalau xde ko, xsiap slide aku❤ alhamdulilah, hebat betul kuasa doa ni . Mase tu tuhan je tau, ana memang stres habis, dua hari macam orang gila juga😂 sebab mengenangkan ladtop, dah puas cuba banyak cara last2 cc jawapannya😬 takpee janji keje siap tau

So kalau anda stres bekerja  minta lah Allah permudahkan, yakin dan yakin. Mesti Dia bagi.


And if selain amalan rohani, anda juga boleh cuba ambil sebiji b complex❤
Sangat membantu juga atasi stres
Jimat boleh tahan 4 bulan baru  rm58.75(harga siap gst)



Semoga membantu perkongsian ini
Hubungi saya farzana 0178732289 di no tertera untuk dapatkan B COMPLEX 

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images