PENGEDAR SAH SHAKLEE BEREK POLIS KUALA PILAH / IPD MELANG

07:58

Assalammualaikum dan salam sejahtera. hai semua . kali ni anda tidak boleh risauu dan mesti senang hati dan happy kerana saya adalah pengedar sah shakleee di BEREK POLIS KUALA PILAH / IPD MELANG dan sekitarnya .

Anda boleh menghubungi saya bila bila masa sahaja , untuk mendapatkan produk Shaklee dan saya akan cod pada anda  atau anda boleh mengambil produk tersebut di rumah saya:) .


Saya juga boleh membuat order(tempahan) secara online  untuk anda bagi produk Shaklee , dengan syarat anda perlu membuat bayaran terlebih dahulu :) dan produk tersebut akan dihantar melalui alamat yang diberikan .saya jamin melalui pos ni akan selamat sampai pada tangan anda .

Saya menjanjikan anda Servis yang terbaik .


HUBUNGI SAYA FARZANA 0178732289
CARI SAYA DI FACEBOOK : NUR FARZANA ROSHAIDI

PENGEDAR SAH SHAKLEE BEREK POLIS KUALA PILAH / IPD MELANG

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images