PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KUALA PILAH

11:02

Assalammualaikum semua, saya pasti anda tercari-cari siapakah pengedar sah shaklee di kawasan anda bukan ?
Jadi saya merupakan pengedar sah shaklee di kawasan KUALA PILAH NEGERI SEMBILAN
Saya juga mengambil order barangan dan produk shaklee. Saya boleh COD ke rumah anda jika saya ada stok di tangan. Jika tidak saya akan order online dan pos terus ke alamat rumah anda. Jangan risau mudah je perjalanannya .


Contoh :

1. Anda  nak Vitamin c sebotol
2. Buat pembayaran di akaun bank saya(nanti saya beri whatsapp dulu ye ;) )
3. Setelah buat pembayaran saya akan order terus barangan anda .
4. Insya Allah dalam masa 1-3 hari bekerja boleh dapat Vitamin c tu :)

  Mudah ajer .

HUBUNGI/WHATSAPP  FARZANA 0178732289
FANPAGE SUKA-VITAMIN
INSTAGRAM : FARZANA_BEAUTYSTAR
SID 963246

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images