AWAS JERAWAT LAGI !

17:55



Assalammualaikum :) selamat pagi moga semuanya sehat sahaja .ceria selalu insya Allah kan . Tuhan Yang Maha Mengetahui , kita hanya mampu berdoa dan terus berdoa  .Jom jangan putus asa .. Chaiyok chaiyok!

Sedar ataupun bersyukur kita masih lagi boleh bernafas dan menjalankan kehiduapn seharian kita dengan family, rakan sekerja mahupun rakan di kolej . oleh itu , tak salah pun kalau kita panjatkan kesyukuran kita ni dengan berselawat pada Dia .

oke lets go to our topic !

kita sebagai perempuan al maklum lah mesti nak sentiasa lawa , cantik ,kemas kan ?
tapi bila kulit tu nampak kusam je .ade jerawat .pasti kita malu nak berhadapan dengan orang lain ataupun kurang keyakinann diri nak berkomunikasi sebab rasa org tengok jerawat kita lah , kite ni xlawa lah apalah ..
ia saya akaui jugak bile kita rasa  kita aade jerawat ke atau kulit kusam ..rasa segann jer kan ,,rasa malu nak tunjukk muka ni kan orang lain ..maksudnye berkomunikasi la


KENAPA KULIT GLOWING ?

Mesti la dengan  adanya SET CANTIK adanya VITAMIN E so memang bagus sangat lah .
Tak nak jerawat kat muka ? kan dah kaat boelh amik VITAMIN E .

Mesti semua tak sabar sabar nak tahu apa yang bestnya yang ada dalam VITAMIN E ni

VITAMIN E - Anti penuaan , 1 kapsul vitamin e sehari membantu melambatkan penuaan , mengurangkan kedut , garis halus , parut ,akne , dan bintik penuaan . Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka , dada ,dan juga otot peha

 Vitamin E terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.


dun worry saya akan post more and more about vitamin e . Korang boleh baca kat picture atas ni
5 kebaikan vitamin E




 FARZANA 0178732289
FB : NUR FARZANA ROSHAIDI

SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH ~~







You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images