GARLIC SHAKLEE

07:36


 Salam semua :) OK Teruskan membaca ....

GARLIC SHAKLEE

ISTIMEWANYA GARLIC SHAKLEE

Dibuat dari bawang putih jenis premium , bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik ye . 
Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalna 100% Allicin aktif . Dwi teknologi  digunakan untuk mengawal  bau garlic .

 Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 Ekstrak herba (Rosemary dan spearmint) . Ada pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh kita . 

Setiap 2 tablet GARLIC SHAKLEE membekalkan 100mg ekstrak garlic tulen yang menyami 2 ulas garlic segar !



MANFAAT UTAMA GARLIC SHAKLEE 


  • Mengandungi spearmint - mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung

  • Antibiotik yang selamat - Garlic antibiotic semulajadi . SElamat guna untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem inmun tubuh , menghalang penyakit berjangkit seperti selsema , alergi , asthma . kulat , virus ,kuman , dan yis candida .

  • Menghalang alergi - Mempertingkatkan penyakit berkaitan sistem imun  seperti hidung sensitive , sinus , alergi , asthma , selsema , hepatitis.

  • Mempertingkatkan sistem penghadaman
    - Formulanya yang unik mampu mempertingkatkan masalah penghadaman seperti kembung perut , gastric dan ketidakhadaman .  Garlci jugammapu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

  • Memoderatekan  tekanan darah tinggi 

  • Detoksifikasi  - garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh badan dengan pantas . Plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah tinggi . Tambahan lagi Garlic mampu lindung sel darah dari kemusnahan dari logam  dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

  • Menurunkan kolestrol - turunkan kolestrol , LDL, trigliserid , dan kelikatan darah , mengurangkan pembekuan darah , meningkatkan HDL , lindungi jantung kita , dan mengahalng strok dan penyakit koronari .

  • Mencegah kanser - Membantu mengelakkan  dan merawat kanser  dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser . Nitrosamine

  • Menstabilkan glukos


JADI UNTUK ODER DAN DAPATKANNNYA 
GARLIC SHAKLEE

MEH 
HUBUNGI FARZANA 017 8732289

@

FB ; NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images