CARA MUDAH UNTUK MINUM AIR KOSONG DENGAN BANYAK KERAP KALI

08:43

Air kosong oh air kosong ! Haha sape suka minum air kosong ? Sila senyum sekarang ye . Saya pun suka air kosong 😍 yeay kite geng !


Saja la nak share mesti anda semua kurang minum air masak .memang dah tahu dah kena minum air masak 8 gelas sehari untuk keperluan dalam badan kan ? Tapi tak dapat nak buat dengan complete , am i right ?


 senang je nak follow tips saya ni , jangan nak pusing atau pening  ye . Hehe



Selalu malas kan nak amik cawan kat dapur , amik air kat depan .pastu minum ,kire macam banyak kerja dan jalannnya .

So saya cadangkan ,ambil sebotol air kosong , tak kesah lah bape ml yg korang nak .kecik ke besar ke . Macam saya , saya suka amik botol yg 1000ml terus atau 500ml .

 isi air tu penuh penuh ,dah tu letak je la air yg dah isi penuh tu kat ruang tamu .contohnya pagi ni  selalu duk kat ruang tamu letak je kat aatas meja ruang tamu tu . TEmpat yg senang kite nampak .


So mesti kite amik air tu dan minum .senang .kalau pergi dalam bilik .nak rehat2 .amik je botol td bawak masuk bilik .bila nak minum amik je air tadi tu .


Haaa .senangkan ? Semoga bermanfaat dan amalkan ye .













You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images