BISNES TANPA MODAL UNTUK PELAJAR LEPASAN SPM

06:52

Teringat pulak mase decide nak buat shaklee balik mase zaman ni.
Hihi lebih kurang setahun saya menyepi
Tetibe je rasa ade perasaan tu

Rasa terpanggil nak buat kembali,
Takkan saya nak tinggalkan org yg betul memerlukan vitamin begitu saja.
Takkan saya nak tggalkn customer tetap saya
Tanpa berbuat apa apa


Apa apa pun selamat datang customer baruku

100% jaminan konsultasi secara percuma akan diberikan kepada pelangganku
Dan yg paling best sebab bulan pertama buat balik biz shaklee layak dapat bonus

Alhamdulilah ..memang suka sngt sgt
Bukan mudah nak senang, tapi kalau kita nak sesuatu ke .
kenapa tidak kite berusaha mendapatkannya kan?

Semoga bulan DISEMBER ni Farzana Roshaidi jadi SUPERVISOR dengan income 4 angka
Amin..
Kawan kawan doakan saya juga ye..

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images