SUSUR GALUR KELUARGA SHAKLEE

06:54

Inilah keluarga shaklee saya yang banyak membantu dan memberi kata kata semangat kepada saya.
.

.
First yg yg Ana cube set cantik pun ana dapatkan dari dia jugak. Kalau nak face to face memang senang.Terima kasih kepada @nadzaim kerana dari dulu sehingga la sekarang tidak jemu jemu ajar dan bagi ilmu serta semangat kepada kami.
.

Saya dan mak bintang memang duduk satu kawasan yang sama.
Jadi tidak hairan la saya mengenali shklee bermula dari beliau.
Sangat mudah kalau saya ade masalah atau nak dptkan produk memang
 banyak rujuk mak bintang.
Tq mak bintang💕
.
Yang kedua adalah master @lydzar.rusman. terima kasih buat neni saya juga,
 tanpa neni tiadalah mak bintang saya.
tiada la saya.terima kasih atas tunjuk aar dalam group turbo dan richfamily.
.
Serta master lyna noh sebagai neni saya juga.
Sangat best bila dapat macam macam ilmu dan tips dari group #ireach.
.
Sejujurnya, mcam mcam yg saya dapat bila join bisnes shaklee ni.
Bukan je saya boleh shre kebaikan produk tapi kite yg utama kita boleh bantu
orang ramai yg betul betul nak sihat dan nak cari side income..
.
Alhamdulilah dipertemukan dengan orang orang yg hebat dalam bisnes shaklee ni.
.
Masih jauh dan panjang lagi perjalanan saya dalam shaklee.
Doakan saya berjaya sehingga ke master coordinator!

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images