AWASS !! PESAKIT ASTHMA KRONIK

08:32

ASSALAMMUALAIKUM . sebelum memulakan pembacaan ni .jum nulakan dengan al fatihah ..semoga pembacaan mudah diserap .. al fatihahh .


.


mudah mudahan segala urusan dipermudahkan ,amin,,

salam jumaat semua ..tak sangka dah hari ni dah hari jumaat.so entry kali ni saya nak berkongsi pasal asma kronik yang dihidapi oleh kakak saya sendiri .

sekarang kakak dah 21 tahun ..dia dah kena asma ni sejak die umur satu tahun lagi ..sebab nya keturunan .
belah ibu and ayah pun ramai jugak pakcik makcik ada asma . even ibu saya ssendiri ade asma .nenek belah ayah punn asma jugak . jadi boleh dikatakan kakak saya ni asma sebab keturunan lah ye .


kalau nak tahu kakak .boleh dikatakan tiap bulan mesti kena serangan asma . tak kira musim die sejuk ke ,musim hujan  ke panas ke ,tetap akan kena ,kalau dah kene 2 minggu lepas tu baru elok .nak naik tangga punn xlarat ,jalan jauh sikit tak boleh .. sneang citer semua pergerakkan die memang payah la ,,asyik tak leh nafas je ..memalam buta selalu sangat g kat wad kecemasan sebba nak sedut gas asma tu lah.. saya lah yang tukang teman . 


so dah macam macam produk lah kakak saya cuba tu ,,yang ini yang itu ,,dah tu ,tak elok elok juga ,,,ade satu hari tu ..kakak ade terbaca pasal pamplet yang tertampal kat info blok saya ..

then rasa nak cuba lah kan . mana tau counsume yang ni dapat jugak kesan baiknya . 
so die pun cuba lah set asma shaklee
contact lah MOMMY NAD saya yang sekarang ni :)

so  mommy nad consult kakak amik B COMPLEX ,ALFALFA AND VITAMIN C 


alhamdulilah selepas dah consume selama dua minggu . boleh nampak perubahan dia ..
dah kurang asma nya 
resdung punn kurang jugak . .lagi satu lupa nak citer ni .kakak saya pun resdung die punye lah teruk .asyik terbersinn je ,selsema batuk lagi ..

then sekarang alhamdulilah syukur pada Allah sebab jumpa vitamin yang sesuai untuk menjaga kesihatan 
. yaNg paling penting asma dah jarang kena 7 bulan dah tak kena tau .. resdung pun boleh say no to resdung ! yeay !



kepada sesiapa yang mempunyai masalah asma 
anda boleh mencuba SET ASMA SHAKLEE
saya hanya nak share kebaikkannya sebab saya and kakk dah consume 
and rasa kesan dia .memang marvelos 
jadinya kepada sesiapa yang berminat mahu mencuba 

boleh hubungi saya ! ANDA AKAN MENDAPAT KONSULTASI PERCUMA DARI SAYA !
 



FARZANA
0178732289
SMS/WASSSAP
FB : NUR FARZANA ROSHAIDI

SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH 


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images