Kekal Sihat Bersama Vitamin Shaklee

09:21

Asssalammualaikum semua :) hai untuk pengetahuan anda .saya ID 963246 Nur Farzana Roshaidi merupakan shaklee independent distibutor anda.... jangan takut jangan risau saya sedia membantu anda dari segi konsultasi dengan percuma ..kalau ade mahu bertanyakan tentang vitamin vitamin shaklee  yang ada boleh sangatttt .. saya sedia membantu anda . oke saya boleh poskan vitamin anda untuk seluruh malaysia ,insya Allah dijamin sampai dengan selamat :)

salam perkenalan !



sila hubungi saya jika ada sebarang pertanyaaan :) thank you

fb : Nur Farzana Roshaidi
fan page : suka-vitamin
instagram : farzana_vitamin
sms/wassap : 0178732289


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images