OSTEMATRIX PASTI SELESA

06:03

Salam ceria semuanya :)
kita semua tidak terlepas dari sakit tulang mahupun sakit sakit sendi ke ,, rasa kejang kejang

di sini saya sebagai pengedar shaklee sah anda mencadangkan anda untuk mengambil OSTEMATRIX



Kenapa saya cadangkan anda ostematrix ini ?

Ostematrix ini  mempunyai kalsium yang isinya paling seimbang .ia memastikan kadar penyerapannya adalah 99% . Dengan formulanya yang unik , dibuat khas darii meineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati . Bukar sekadar itu shaja , Ostematrix ini juga mengandungi kalsium , magnesium , fosforus ,  vitamin D , zinc , kuprum , manganes , dan boron . Nutrient nutrient ini perlu diambil oleh anda bersama sama untuk penyerapan  oleh tubuh manusia iaitu kita  sendiri , dan untuk menghalang endapan sesetengah mineral .
Kajian telah membuktikan supplimen  kalsium akan meningktakna ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan :)


jadi apa yang anda dapat bila mengamalkan OSTEMATRIX ni ?

*menguatkan tulang -kalsium menghalang osteoporosis , menguatkan kuku , kerangkan gigi , sistem saraf , . Selain tu , ia juga merawat tulang retak , osteomalacia (ricket dewasa) , kuku rapuh , eczema , konvulsi ,atau kekejangan , gusi berdarah , dan merangsang darah untuk memekat .

*memperbaiki kekejangan dan kebas kebas - pengambilan 600mg sebelum tidur akan memperbaiki kejang , kebas kebas , sakit sendi dan artritis .

*meringkan stres- seimbangkan tekanan darah , pelihara denyutan jantung , impuls saraf , penenang saraf , menggalakkan tidur dengan selesa , memperbaiki jantung yang berdebar , gementar , mimpi buruk dan stres . Selain itu ia perbaiki depresi , mood swing ,sakit kepala , dan pitam .

*perbaiki masalah haid


*pengalkalian tubuh -kalsium adalah mineral alkalin , dan ia berkesan pastikan imbangan pH

*perbaiki hiperaktiviti perut

*sebagai vitamin D




JIKA ANDA MAHU BERTANYA LEBIH LANJUT MENGENAI OSTEMATRIX

HUBUNGI 
FARZANA 0178732289
FB : NUR FARZANA ROSHAIDI 


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images