PEPPERMINT GINGER PLUS

08:11

Assalammualaikum semua
maaf lama tak ngedate
harini saya akan bercerita pasal PEPPERMINT GINGER PLUS


RM45.00 EM
90 TABLETS 


nampak tak kat atas ni ? 

haa peppermint ni kombinasi 4 herba dari Barat timur dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains terkini .


Secara klinikal nya ia membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya , gastrik , mabuk laut , sendawa dan penghadaman . 



Apa manfaat yang kita dapat ?
banyak sangat .. 

pudina - melegakan otot perut , ia mempunyai kesan penenang . Membantu dalam masalah penghadaman , mabuk laut atau darat , membantu melgakan kesakitan gastrik , pedih hulu hati dan cirit birit . 
Selain itu , ia melegakan kesan kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kemoterapi . Pudina merangsangkan pengeluaran peluh , oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema . Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu pemeliharaan pemikiran yang jelas dan tetap  fokus 



Halia - dari segi halia pula , masyarakt cina telah menggunakan halia lebih daripada 2 ribu tahun . Halia merangsang remebesan enzim salvia untuk pencernaan makanan . Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus ,sakit haid loya dan mual angin ketika mengandung selepas melahirkan anak . (semasa pantang ) . Satu kajian di United Kingdom menunjukkkan bahawa halia  menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita : penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah kesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut , Laporan penyelidikan awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat/mencegah masalah ketika dalam perjalananan/penggembaraan .







Pokok Adas (fennal) - orang orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut . Ia melegakan sakit perut , melegakan gejala flu . Ia juga dapat membantu dalam masalah allergi pada saluran usus .


Cekur manis -Digunakan oleh orang orang Mesir purba . Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid , batuk , dan kahak . Merang sang rembesan jus gastrik untuk pencernaan , menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa , melegakan haba di musim panas  dan lembap , memberi peredaran  tenaga di dalam badan  dan lembut pada perut  .



sekiranya anda berminat  DAPATAKN TAAWARAN MENARIK DARI SAYA !
sila hubungi
farzana
0178732289
PM/WHATSAPP/SMS

FB ; NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images