7 RAMUAN UTAMA DALAM SHAKLEE COLLAGEN POWDER

09:27

Assalammualaikum semua harini saya nak berkongsi dengan anda tentang ramuan utaman dalam  Shaklee collagen powder ni .  Apa yang ade dalam Shaklee collagen powder ni . ?
 
7 ramuan utama
  • Ekstrak biji Camelia japonica
  • Kolagen ikan
  • Ekstrak kekerang
  • Lactobacillus acidophilus
  • Vitamin C dan vitamin B
  • Ekstrak Pfafia
 
EKSTRAK BIJI CAMELLIA JAPONICA
 
 
Biji camellia japonica terdiri daripada asid oleic , satu emoilen dan pelembap kulit yang hebat ,dan isoflavon , antioksidan  semulajdi yang mampu mengurangkan radikal bebas .
 
 
KOLAGEN DARI SISIK IKAN MERAH
 
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan .
 
 
EKSTRAK PFAFFIA
 
 
Pfaffia yang dikenali sebagai ginseng Brazil apabila digabungkan dengan ekstrak  biji camellia japonica membantu dalam formasi kolagen dan asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tumbuh umuk menjadi kan kulit lembap dan licin .
 
 
EKSTRAK KEKERANG
 
 
Glukosamnine ekstrak kekerang adalh penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi sendi dan mneghidratkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata .
 
 
ELASTIN DARI KOLAGEN IKAN
 
 elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang ,memberikan reaksi melantun apabila kulti ditarik . Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk kekalkan kulit menjadi tegang , anjal , dan elastic .
 
 
VITAMIN E DAN VITAMIN B
 
 
Vitamin c menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas  yang  merosakkan kulit anda .
Vitamin B turut serta  dalam metabolima karbohidrat , lemak , dan protin  untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel .
 
 
 
LACTOBACILLUS ACIDOPHILLUS
 



 
merupakan bakteria baik . membantu dalam mengimbangi mikroflora ,usus, dan membantu membina system usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen .
 
 
 
 
SEKIAN SAHAJA DARI SAYA BUAT HARINI .
 
 
jika anda berminat mendapatkannya
 
 
SILA HUBUNGI :  FARZANA 0178732289
 
FB : NUR FARZANA ROSHAIDI
 
#WORLDCLASS SID
 
 

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images