PENGALAMAN PITAM KETIKA BERKAWAT

06:07


 Salam semua, apa khabar ? sihat ? alhamdulilah saya sehat jugak.

Nak berkongsi dengan anda semua , tentang pengalaman saya pitam semasa berkawat

Untuk pengetahuan anda saya merupakan seorang anggota SUKSIS(SUKARELAWAN POLIS SISWA SISWI) JADI shotr name die SUKSIS .

Setiap hari sabtu sahaja saya akan ada training , dari 6.300pagi -6.30 petang . Memang enjoy sangat bila masuk suksis ni , sebab saya amat memintai bidang kepolisan , kerana ayah saya juga merupakan seorang polis .

Baru masuk sem baru , first time untuk sem 3 kami mulakan sesi kawat kaki , nak diceritakan , memang saya masa tu ,tidak berapa sihat ,disebabkan saya dah 3 hari demam .

so saya gagahkan jua berkawat , then masa dah nak habis separuh masa tu , masih lagi dalam kawat ,
telinga saya mulai kurang jelas , mata semakin nampak gelap , terus angkat tgn dan minta keluar baris .

Memang dah sampai kat tepi rehat , ada juga ahli skuad saya tidak kaat , semua dok tanya tak shake ke ? maksudnye pagi2 saya tak amik shaklee ke ??

oh , maaf ye  saya memang ambil performance drink pagi tu ,

Dah balik tu fikir balik kenapa saya pitam ...

Lar .. rupanya saya teringat dah ,, masa jumaat saya keluar, saya lupe nak makan nasi seharian sampai llah masa kawat ,


So pengajaran nya .,,anda semua , please jaga makan k , kalau rasa badan tak sehat ,sila jangan kawat , buat kerja , minta rehat duduk luar , sebab nanti benda lain pulak yg berlaku .


Kesimpulannya, anda jaga makan , jangan skip makan makanan berat , ambil breakfast .dan jika tak sehat , sila pastikan jumpe doktor ,atau dapatkan rehat yg secukupnya .

ok ??
with love, farzana

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images