PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH, PERAK

06:10

Anda tidak perlu risau lagi untuk mencari pengedar sah shaklee di kawasan anda .
Sebab saya adalah NUR FARZANA ROSHAIDI ID 963246 adalah pengedar sah sahklee di kawasan IPOH PERAK DAN KAWASANYA.

Anda boleh mendapatkan suplimen shaklee dengan saya . Sama ada saya pos kepada anda , atau anda boleh pick up dari rumah atau saya akan membuat penghantaran kepada anda dengan secepat mungkin.
Jika saya tiada stok, saya akan oder online dan pos barang kepada anda

Dapatkan konsultasi percuma dari saya sendiri dan tips2 yang menarik dan berkesan yang bakal saya kongsikan kepada anda sendiri .

Jangan lepaskan peluang !

HUBUNGI SAYA SENDIRI FARZANA 017 8732289
FACEBOOK :  FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images