BIBIR KEMERAHAN JAMBU AKIBAT MAKAN VITAMIN C SEMULAJADI

08:30

Harinin saya nak berkongsi dengan anda semua , bagaimana bibir saya semulajadi berwarna pink . ye saye sendiri merasai perubahan yang sangat positve dari makan vitamin c sustained released ni . Saya juga mendapat feedback yang positive dari mereka yang menggunakan vit c ni .

 Rata - rata cakap mempunyai kesan yang sama macam saya . dulu bibir nampak kering sekarang warna pink  :) .

wah bestkan ,, tak perlu saya nak pakai lip gloss dah . semulajadi warna pink .
Saya konsisten makan vit c ni masuk hari ni adalah seminggu dah saya konsisten , Bangun je tidur saya terus telan satu biji , boleh ambil semasa perut kosong ye .

Saya mengalami pertumbuhan jerawat yang agak banyak di sekitar dahi dan pipi . al maklum lah sekaraang ni musim exam , jadi stres salah satu sebab jerawat tumbuh .

ape yang saya buat ?

Saya telan sebiji vit c hari2 , dan jika saya selsema saya patahkan dua biji vit c dan telan . ia sangat membantu ,

anda boleh tengok garisan merah di gambar sebelum dan selepas . Jerawat saya mulai kecut dan makin pudar . alhamdulilah berkat konsisten makan selama seminggu . gambar ini diambil semasa hari kelima saya makan vit c .


Saya juga perasan ,bila saya bangun pagi pagi sahaja , badan pun tak letih , senang je nak bangun . banyak betul kelebihan yg saya dapat dari makan vit c ni . boleh klik di sini kelebihan vita c

jadi anda berminat kan dengan vitamin c ?


HUBUNGI FARZANA 017 8732289
FACEBOOK NUR FARZANA ROSHAIDI


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images