PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KOLEJ KELIMA K5 UPM SERDANG

07:53


Anda tidak perlu risau lagi untuk mencari pengedar sah shaklee di kawasan anda .
Sebab saya adalah NUR FARZANA ROSHAIDI ID 963246 adalah pengedar sah sahklee di kawasan anda .

Anda boleh mendapatkan suplimen shaklee dengan saya . Sama ada saya pos kepada anda , atau anda boleh pick up tempat kolej saya atau saya akan menghantar kepada anda (PENGHANTARAN secara percuma di K5 .

Dapatkan konsultasi percuma dari saya sendiri dan tips2 yang menarik dan berkesan yang bakal saya kongsikan kepada anda sendiri .

Jangan lepaskan peluang !

HUBUNGI SAYA SENDIRI FARZANA 017 8732289
FACEBOOK : NUR FARZANA ROSHAIDI


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images