KHASIAT ALFALFA SAMPAI CEPAT RASA KENYANG

17:58

haa..kali ni saya rasa nak bercerita tentang kelebihan alfalfa pula . Ramai yang ambil ni sebagai satu langkah untuk kurus . Ada yang claim cakap bila makan ni cepat rasa kenyang . Wah .. yeke ? kene cuba lah baru tahu .

Saya amalkan Alfalfa ni sebab biasa lah . Perempuan juga mempunyai masalah keputihan , Masalah keputihan memberi isu yang sangat sensitive kepada wanita . Pastinya ada di antara anda yang terpaksa berkali2 tukar panty liner, tukar seluar dalam semata mata ketidakselesaan isu keputihan ini .

Memang berbeza sebelum ini , memang best , kepada mereka yang dah berkahwin , wanita sangat digalakkan makan alfalfa . Sebab alfalfa ni juga merupakan kacip fatimah gitu ,,,haaa..barulah bahagia pasangan yang dah berkahwin ,ye dak ?

Banyak sangat manfaat yang saya rasa selain isu keputihan itu , malahan badan bila bangun kurang rasa penat . Yang paling best , saya jamin wanita kalau dah period tu , mesti kena senggugut kan?
Rasa die camne ?Allah je yang tahu sakit , perit , Terguling sane , terguling sini. Sampai tak tahu nak buat ape kan . So saya juga mengalami senggugut yang amat teruk .

Tapi sejak amalkan ni ,alhamdulilah saya dah jarang kena senggugut semasa period , takde lah saya nak terguling2 lagi , Wanita yang sedang baca ni pasti paham dan tahukan rasa die camne . haa ..Memang syukur alfalfa ni power .

Anda boleh baca kebaikan alfalfa di bawah ni .
Apa kata mereka yang makan alfalfa ni ?


sekian itu saja sharing saya :)

jumpe lagi ye

HUBUNGI FARZANA UNTUK DAPATKAN ALFALFA
0178732289
FB : NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images