MAKAN SEBELUM TIDUR ,BANGUN PAGI BERTENAGA

12:26

Alhamdulilah .memang best 👍 .tertanya tanya ,makan ape tu ?sebelum tifur ? Tapi bertenaga ?

Saya punyai masalah sakit belakang hampir 3bulan.taktahu sebab ape . Dan saya dah pun try semalam ambil  2biji ostematrix sebelum tidur .


Semuanya dengan izin TUHAN , bangun pagi sangat senang .bestnye 😆 .saya adalah seorang suksis . So pagi sabtu kene get up awal .


5.30 am dah bangun .malam tu saya tido agak lambat sebab buat beberapa perkara penting .so saya amaze jugak bila bangun tidur sangat mudah dan senang .


Pagi aktiviti suksis adalah larian 2.4km .so saya manage tuk berlari dan seterusnya berkawat 9-12pm .dengan cuaca yg ekstrem panas sekarang ni .memang mencabar .tapi saya amalkan minum air kosong banyak banyak

Selepas tu .rehat then sambung pulak sesi kol2.30 petang .Skuad saya ada seni mempertahankan diri .dan well tenaga banyak sangat keluar . Ye la .kami buat di tempat yg agak redup .tapi bahang panas still terasa tau .
 memang berpeluh peluh ..

Tapi seronok timba pengalaman tau .seterusya dengan sesi pt petang ..sebabkan hujan .kami dilepaskan awal sikit je .selau habis kol 6.30petang .jadi bayangkan ..dari kol 5.30 am hingga 630 pm .saya bertahan dengan mudah .


Badan tak rasa letih dan penat

Bestkan   :) Tq ostematrix:)klik

Tq ostematrix


Hubungi farzana 0178732289 untuk oder














You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images