KENAPA ANDA PERLU PILIH SHAKLEE?

05:55

SHARE
Sejak berjinak jinak dan berkenalan dengan shaklee ni
Kite bukan sahaja nak dapat side income..

Tapi bile kita sedar yang bile kita makan, kita dapat rasa perubahan ke arah kebaikan..kenapa tidak untuk kita kongsikan kepada orang ramai kan?

Ana tak nak la syok sendiri dan rasa sorang sorang. Ana lebih suka berkongsi kebaikan yg Ana rasa dengan org yg ade masalah yg same dengan Ana..

Masalah Ana seperti yg korang tahu, macam biasa lah jerawat... Ana pun xtahu kenapa boleh banyak sangat tumbuh..jadi lepas dah makan sebotol vitamin cantik yg dua dua (setcantik), jerawat pun makin kurang. Dan jarang jarang dapat demam.

So korang yang ada dengan masalah jerawat tu boleh amik inisiatif untuk perbaiki dan pulihkan masalah kulit jerawat tu

Bila kita dah makan, kita dah nampak dan perasan betapa bagusnya makanan yg berasaskan semulajadi dan organik. Baru lah sedar selama ni yg kite makan,kebanyakan nye sudah menggunakan bahan bukan organik.
Ye la kalau awak nak tahu kan, vitamin shaklee semua menggunakan bahan berasaskan semulajadi dan organik so yakni memang selamat dan berkesan..


Tidak ade lagi rase was was..bila kite dah tahu bahannya bagus dan semulajadi kite lebih yakin untuk amalkan kan?

Alhamdulilah.. Sampai sekarang pun kalau ade luka Ana lebih prefer cari krim herbal tu sapu sapu..ape ade hal? Tak panas dan melekit pun..krim pun dari herba organik tau.
Jadi biarlah kite mengamalkan kehidupan yg sihat bukan saja makan vitamin shaklee tapi juga mengamalkan makanan yg organik dan selamat..

-Farzana Roshaidi-0178732289

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images