TERSALAH PAKAI PRODUK & CARA MENGUBATINYA

07:38

TERSALAH PAKAI PRODUK

TERSALAH PAKAI PRODUK
Akibat tersalah pakai produk kesannya adalah kepada diri kita sendiri.  Ini adalah  yang dialami oleh adik Asmida kita. Akibat tersalah pakai produk tempatan ,
Kulit muka semakin TERUK dan BERJERAWAT TERUK

Bayangkan dari kulit yang sudah cantik dan licin , bila sudah tersalah pakai produk memang mengambil masa untuk pulihkan kembali.

Adik adik dan kakak kakak yang diluar sana, jangan risau kerana saya ada cara untuk anda semua ubati.
Saya juga berani menampilkan diri dan berkata mengenai salah pakai produk ini kerana saya juag pernah mengalami masalah ini pada dua tahun yang lepas.

Dalam masa sehari sahaja kulit saya terus kemerah merahan di sekeliling muka dan naik biji biji merah.
Sangat gatal , merenyam dan pedih . Dulu saya pakai produk kecantikan S******* lepas tu bertukar ke B***** B**** terus naik macam dalam gambar ni.

Nasib mase tu saya dalam tempoh cuti semester. Sebulan saya ambil masa untuk pulihkan kembali sebab saya cepat cepat dapatkan nasihat doktor. Fuhh memang naya je.

So apa yang anda boleh buat bila dah jadi macam ni :

1. Hentikan semua penggunaaan produk tersebut, dan jangan guna apa apa pada kulit muka
dan basuh sahaja dengan air biasa

2. Makan Vivix untuk kesan yang optimum dan cepatkan proses pemulihan kulit
Ni lah yang kena konsisten kan . Satu lagi vitamin C dan vitamin E .
Masa dalam proses penyembuhan tu Ana hari ahri konsisten kan Vitamin C dan E
untuk anti oksidan dan camtikkan kulit kembali

Itu sahaja perkongsian dari saya.

CEPAT DAPATKAN PRODUK UBATI KULIT ROSAK
HANYA DARI
ANA : EMPOWERTEAM : 0178732289
FACEBOOK FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images