CARA MUDAH DAN RINGKAS UNTUK KULIT CANTIK

11:57

SUSTAINED RELEASE VITA C
.
Membebaskan sebanyak 100mg vita c ke dalam badan kita setiap jam. Setiap tablet memgandungi 120mg bioflavanoid yg diektsrak dr kulit buah, yg dikenali sebagai vitamin c complex
.
Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas
. ------------------—--------------------------
KEBAIKAN VITA C
------------------------------------------------
1.Membentuk kolagen. Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebastian otot, tisu, gusi,rangka dan tulang rawan. Oleh itu mampu mengurangkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik
.

2. Memperbaiki simptom pendarahan-kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam kulit, pemulihaan kecederaan yg lambat  kulit kering, ruam dan kulit kasar.
.

3. Meningkatkan imun sistem, membina sel darah merah yg sihat untuk penyerapan zat besi yg lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. Mengukuhkan sistem imun  mempertingkatksn alergi hidung, asthma. Mempercepatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom selsema dan demam.
.

4. Memerangi kanser,-satu satu ia antioksidan yg berkuasa mampu meningkatkan interferon semulajadi dan merangsang pengeluaran T sel untuk melawan sel sel kanser dan membuang kimia berbahaya dsri tubuh badna dengan berkesan. Mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel sel kita. .

5. Mencantikkan kulit-ambil vita c setiap hari untuk kulit lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigment merupakan punca utam jeragat.
.
6. Memperbaiki insomnia-bantu masalah insomnia, masalah berkaitan mental seperti stres dan keresahan
.
7. Mengekalkan kolestrol sihat, mampu mengurangkan kolestrol dalam darah, mengekalkan kapilari darah yg sihat..hindarkan thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah,pendarahan serebral dan skruvi.
.
Nak oder vitamin c ini?
Hubungi Ana 0278732289,
Konsultasi percuma dari Ana.

#vitamincantik#vitamincshaklee#
#puncajeragat

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images