Cara Penyelesaian Harga Minyak Naik

22:41

Cara Penyelesaian Harga Minyak Naik



Dasyat betul penangan harga minyak ni, terkejut Ana bila dapat tahu harga minyak naik lagi๐Ÿ˜‚ nak nangissssss


Yela Ana juga sebagai salah seorang pengguna motosikal/kereta harus lah terkesan dengan kenaikan ini, lebih-lebih lagi bila dah jadi fresh graduate ni

Bila minyak dah naik, automatik barang-barang lain akan naik, terutama makanan๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ uishh kesiannya pada orang yang tak mampu, macam mana lah dorang kan hmmmm

Tapi..untuk cara ana anak tak boleh la duk diam jee

Dari Ana duduk goyang kaki tak dapat apa, baiklah ana buat sepatutnya untuk tambah pendapatan/duit belanja, kawan-kawan di luar sana pun ana pasti terkesan kan

Ana tak kisah korang nak buat ape pun, tapi if korang berminat nak cuba buat bisnes yg ana jalankan ni, meh la ana sedia menanti korang, bole je roger ana ye




Farzana | 0178732289
FB | Farzana Roshaidi

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images