PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

00:54




PERFORMANCDE DRINK SHAKLEE

Merupakan minuman sukan yang pertama  bagi para atlet di Amerika Syarikat   
Melalui perkasaan produk Performance drink ni , pernerbangan Daelus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan sehingga kini .

Performance drink juga telah direka khas  untuk para angkasawan NASA di Amerika Syarikat . Para atlet juga bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance sebagai pilihan utama mereka .

Ujian klinikal membuktikan rumusan esklusif  Opticarb yang sudah dipatenkan ini aka meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda , memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh . 
Ia mempunyai 67% otot glikogen (sumber tenaga )
dan meyediakan dari 3 jenis karbohidrat dengan segera . 


MANFAAT UTAMA 

  • Meningkatkan daya ketahan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat , menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal , meningkatkan daya  tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh .

  • Membekalkan tenaga dan daya ketahan fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam  tubuh  badan dan mengimbangkan metabolism air dalam tubuh . ia mengandungi potassium , kalsium , sodium , phosphotus , magnesium , dan chloride . Turut dirumus eksklusif umtuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian .

  • Mencegah penyahidratan -mengurangkan kehausan , mencegah penyahidratan , melembabkan kulit dan kelihatan muda .

  • Mengekalkan paras gula  - Terbukti secara klinikal dalam memelihara pars gula darah , yang penting bagi otot dan tenaga otot , dan percepatkan sembuhan luka akibat kecderaan .

JIKA ANDA MAHU MILIKINYA

SILA HUBUNGI

FARZANA  017 8732289
FB : NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images