CARA ATASI CUCU RISAU KAKI DATUK KENA POTONG LAGI

11:47

Tengah duduk di dalam bilik sambil melipat kain , terdengar bunyi mesej masuk "bip bip"

Saya pun capai phone ,buka mesej yang berbunyi tadi .

Terkejut saya ,rupanya kawan lama saya yang sekarang sedang belajar di uitm .

Tak sangka dia contact balik saya , ye la kami dulu rapat jugak . lepas habis matrik masing masing bawa haluan masing masing .

Takpe ape2 pun saya happy dia msej saya .

Baca punya baca berkerut jugak dahi saya ,

Dia risau akan datuknya .Sekarang ni dah kena potong kaki disebabkan masalah diabetes. Bacaan gula tinggi . Agak  teruk tu  .

"Aku risau lah ,doc kata risiko nak kena potong kaki lagi satu tu tinggi "

ha...kalau sebelah dah kena potong , takkan nak sebelah lagi kan ?

Risau betul cucu dia kat atuknye . Lagi die mengadu kat saya, atuk die suka sangat  makan ayam goreng fast food.

Makan pun tak kawal . lagi bertambah risau si cucu ni .

Jadi dia mintak saya suggestkan suplimen ape yang sesuai ikut masalah atuk die sekarang ni .

jadi saya sarankan dia ambil  Set Kawal Diabetes

ambil Vivix ,Gla Complex  Zinc Complex dan B complex







video credit to : PUAN JIHA


tu la alhamdulilah makcik ni pun ambil vivix dah kurang bacaan normal

seronok ..ni ada lagi dari kawan saya ..





alhamdulilah seronok baca kan :)

kat bawah ni ada info mengenai produk di atas


credit photo : nurizzaahmajid



kalau nak sembang dan tau lebih lanjut mengenai tips yang akan saya berikan boleh hubungi saya :

FARZANA 017 8732289  CALL/WHATSAPP/PM
FACEBOOK NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images