UBAT KURUS BERKESAN ELAK PERUT BUNCIT & LEMAK SUPAYA PAKWE TAK LARI CARI AWEK LAIN

06:51

Salam semua , pasti anda tercari2 kan ? mana nak cari ubat kurus , tapi dalam masa yang sama nak elakkan  perut buncit dan lemak -lemak yang ada .

HA.... TERUSKan membaca ye .

Pastinya kita tidak mahu pakwe kita carik awek lain , ye la kalau dah sayang ,ku turutkan jua ,
Pastinya bila kita dah gemuk , kita rasa rendah diri , rasa tak yakin ,rasa malu pada diri.

Kalau pakai baju buruk buruk je sebab kita takde saiz ?? Betul tak ??

Kalau ye , kita kena cari solution , ye saya tahu memang lah teman terima kita seadanya , tapi cuba ingat balik , jika kita dapat berat yang ideal pastinya kita akan lebih berkeyakinana, rasa selesa , dan rasa cantik . kan ???


Saya juga punyai kawan yang mempunyai maslaah yang sama , saya lihat mereka segan2 dan rasa rendah diri . kerana keadaan ciri fizikal yang besar dan gemuk , selain terdapat banyak lemak2  pada badan .


Saya pun pernah naik berat badan ..huwa...ape lagi cepat cepat lah capai OMEGA GUARD
dan ALFALFA

hUH naseb baik dan syukur menjadi hihi .

ok lah pasal omega guard  dan alfalfa  tu nanti saya teruskan pada entry yang akan datang :)

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images