TIPS WANITA HILANG SENGGUGUT SUPAYA TAK BERGULING GULING LAGI

02:05



    Ramai yang cakap mengadu kat saya " sakitnya bila senggugut ni . bila ditanya kenapa tak datang tadi ? Jawapannya .:senggugut

Memang benar senggugut memberi satu masalah kepada wanita ,atau kesakitan yang membuatkn kita tergendala melakukan seuatu perkara harian mahu pun yang lain lain . Ada sampai yang tak boleh bangun , Saya paham macam mana rasanya bila kena senggugut ni , sebab saya juga wanita .

Saya pernah dan selalu mengalami masalah yang sama seperti anda , Kalau dah first day kan , toksah cakaplah, darah memang banyak keluar ataupun sikit sikit aje .

"Aduh sakitnye perut aku "

Itu yang selalu saya dengar dari rintihan kawan kawan saya .

Kalau dah kena tu ,memang tak boleh nak buat apa . Kalau boleh nak statik je , Mesti ramai jugak yang dah alami macam ni kan ?

Happy sebab dah 2 bulan dah ni saya tak kena senggugut . Kalau tak tu , setiap bulan saya kena , masya Allah sakitnya ,, memang terasa perit , asyik tekan perut je dengan tangan dan tidur .

Bila bangun dari tidur ? Hampa ..sebab masih sakit,so lepas dua bulan consume Alfalfa ,memang syukur sangat2 ,senggugut tu dah takde . Patut lah rasa macam pelik je , kalau tak ,sampai satu tahap tu saya terpaksa tak pergi kelas lah ,sebab terlampau sakit .

Lepas dari haritu seminggu tu saya rajinkan makan alfalfa ni , Nak gak tau rasa ape sebelum dan selepas makan alfalfa ,memang berbeza sangat  . boleh lah refer lebih lanjut mengenai pasal punca senggugut

Kalau tak larat nak tanggung dah senngugut tu kena cepat cepat dapatkan alfalfa . kalau masih larat tanggung ,jangan merana k


Nak elak senggugut boleh call/pmwhatsapp  farzana 017 8732289





You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images