CARA ATASI KULIT TERUK MENJELEKKAN

00:19

'Eee segan lahh nak keluar rumah .nak sidai baju pun segan .'

Rasa nak sorok je muka ni bile keluar ke mana mana.even nak ke kedai ibu suruh beli barang pun segan .segan sebab muka menjelekkan dengan kulit muka teruk  .

Sampai macamtu sekali si  mangsa malu nak berhadapan orang
 ade lagi .yang saya dengar sekarang dia cerita .

Kalau bebudak tengok die pun .dia lari jugak .sebab  tengok  muka dia.
 kesian sungguh saya dengar.

Hati ni tak sampai .rasa nak sangat tolong dia .saya nak bantu dia saya nak tolong masalah kulit yang dia hadapi tu

Saya nak dia rasa yakin dan bersemangat hidup semula tanpa segan nak keluar rumah .

Kesian kat dia .rasa tak yakin dengan diri.diejek .dipulau .digelakkan .habis sampai bila nak jadi macam ni?

Ubahkan kehidupandia ni supaya menjadi luar biasa.




Si mangsa ni disebabkan kulit muka bermasalah teruk .sebab bekas jerawat .dan jerawat yg sesia .memang kene ambil b complex dulu .sebab dia sangat stres .so bagi dia stabil kan emosi dulu .lepas tu dia kena ambil vitamin e

Vitamin e tuk bantu pulihkan sel sel dia yg dah rosak tu .supaya tak teruk dan menjelekkan .

Esp .esp tu protin dia kena ambil sebab tuk bantu pertumbuhan semula sel dia
 kalau yangain lagi .better ambil vitamin c jugakye la bukan je cantiikn kulit tapi otot jugak

Semoga si mangsa bertemu dengan saya .saya nak tolong dia supaya yakin kembali .

Insya Allah .rundingan dan nasihat  percuma je saya bagi .




Hubungi farzana 0178732289
fb nur farzana roshaidi


























You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images