KELAS HEALTH AND WELLNESS TALK

07:09



best sangat




Alhamdulillah , diberikan rezeki dan peluang untuk saya menghadirkan diri ke kelas HEALTH AND WELLNESS TALK SHAKLEE di Allson Klana Hotel .

Saya sempat balik ke rumah untuk jenguk mak ayah sebentar . dan upline saya Mak Bintang ajak saya pergi ke ke kelas ni .

Ok lah saya pun dah lama tak join kelas shaklee . dan ni lah masa tuk saya upgrade ilmu saya .Yang bestnya kan ..talk ni disampaikan oleh Nutrionist shaklee yang pakar dalam nutrisi pemakanan .

Wow best sangat  ! Teruja saya sebentar semasa nak masuk tu . dan berdebar2 jugak tau . hehe
seronok saya ! Kelas bermula jam 8 malam  sehingga jam 10.30 malam dan saya pergi ke sana dengan menaiki kereta bersama mak bintang saya .

Talk yang disampaikan adalah berkenaan DIABETES atau lebih dikenali KENCING MANIS  .
Macam2 ilmu yang saya tahu dan dapat . pengalaman baru sangat bagus .Jadi pentingnya berilmu dan sangat best :)


Kami didedahkan dengan bagaiaman diabetes berlauku , faktor diabetes terjadi , cara nak atasi ..haaaa...nantikan post saya yang akan datang mengenai Tajuk diabetes yang saya pergi kelas ni .
Saya nak berkongsi dengan anda semua . Nantikan tau post yang akan datang ni ...

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images