PENGEDAR SAH SHAKLEE YANG TERUNGGUL DI KOLEJ TUN PERAK, UPM

06:21

Assalammulaikum dan salam sejahtera :)

Saya Nur Farzana Binti ROshaidi , no ID 963246 adalah merupakan pengedar sah shaklee sekitar Kolej Tun Perak Universiti Putra Malaysia .

Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma dan mendapatkan suplimen shaklee dengan mudah . Saya akan menghantar sendiri suplimen ke depan  bilik kepada yang di kolej tun perak . Atau di kolej anda masing2 . Anda juga boleh mengambil sendiri suplimen tersebut dengan saya di kolej tun perak .


Tiada cas penghantaran yang akan dikenakan . Contact number saya di bawah ini :)

FARZANA 017 8732289
FACAEBOOK : NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images