SET BERPANTANG SHAKLEE

05:18

anda pasti tercari cari SET BERPANTANG ATAUPUN SET BERSALIN sebagai persediaan menerima kehadiran orang baru dalam hidup anda bukan ?


Dan iya , JAWAPANNYA SET BERPANTANG SHAKLEE . sememang nya menanti kehadiran  cahaya mata sangat indah . Memberi seribu kemanisan dan kenangan dalam rumah tangga .



 

SET ASAS BERPANTANG SHAKLEE ini merangkumi VITA LEA, VITA C, ZINC COMPLEX DAN B COMPLEX .

vita lea -multivitamin dan mineral yang disaluti dengan spirulina , memberi tenaga pada kadar segera dan sangat  membantu ibu yang menghadapi masalah  tidur semasa berpantang .

 ia mempunyai nutrisi yang lengkap , dalam membantu  menangani maslaah kurang selera makan, tekanan darah rendah ,depresi , kebas -kebas , letih dan lesu , maslaah anaemia , dan pembentukan sel darah merah dan juga gula rendah .

vita c -mengukuhkan system imunisasi, mengurangkan stress dengan membantu kelenjar adrenal menagwal penghasilan hormone stresdalam tubuh di samping membantu membina kolagen dan membantu mempertingkatkan peredaran kulit kepala disebabkan rambut gugur .

zinc complex - meningkatkan rasa makan dan deria bau ,mengukuhkan akar rambut , ketika berpantang kerana kebiasaan  rambut gugur terjadi kepada yang wanita yang menyusukan anak dan masih berpantang .

b-complex -  mengandungi kesemua 8 vitamin penting iaitu , B1.B2, B3 , B5, B6, B12 , asid folik  dan biotin membantu menambah selera dan mengurangkan stress , menghasilkan tenaga  dan juga penting untuk replikasi  sel darah merah  sekiranya letih dan lesu .




JOM
 NAK CUBA
 TAK ??
 
 
AMIK FON BUKAK FB DAN PM PADA NUR FARZANA ROSHAIDI
ATAU
HUBUNGI FARZANA 0178732289
 
 
DAPATKAN KONSULTASI PERCUMA , CARA ATURAN PENGAMBILAN YANG TERATUR DAN BETUL ,
MILIKNYA !
 
 
 
 
cc :jomvitamin.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images