SIHAT DAN CANTIK BERSAMA SET CANTIK SHAKLEE

08:54

Salam semuanya ;) . sihat dan cantik bersama set cantik Shaklee . tanpa membuang masa saya nak teruskan dengan anda kenapa anda perlu sihat  dan cantik bersama set cantik Shaklee . Pasti anda tertanya -Tanya apa yang ada di dalam SET CANTIK SHAKLEE NI ?



PASTI ANDA TIDAK RUGI MENCUBA NYA KERANA ANDA PASTI MENDAPAT KEBIKAN DARIPADA SIHAT DAN CANTIK BERSAMA SET CANTIK SHAKLEE :)



oke ,dalam Set Cantik Shaklee ni , mengandungi VITAMIN E , GLA COMPLEX , VITAMIN C  DAN ESP .

apa yang bestnya SIHAT DAN CANTIK BERSAMA SET CANTIK SHAKLEE ni ? guys ! of course banyak sangat  . meh saya terangkan kepada anda  ape yang best nya untuk set cantik kali ini :)


VITAMIN E - Anti penuaan , 1 kapsul vitamin e sehari membantu melambatkan penuaan , mengurangkan kedut , garis halus , parut ,akne , dan bintik penuaan . Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka , dada ,dan juga otot peha

GLA COMPLEX - memperbaiki inflamasi kulit - ia mengurangkan inflamasi kulit , eczema , alergi ,kurap , kegatalan , kulit kering ,  memperbaiki bintik penuaan ,tinea . Ia juga membantu  meringankan sakit  dan bengkak yang terjadi dari rheumatism , dan artritis .


VITAMIN C - mencantikkan kulit - amnil vitamin c setiap hari untuk kulit yang lebih cerah , melambatkan penuaan , menyekat pembentukan pigmen . Pigmen adalah penyebab utama  kejadian jeragat .

ESP- kulit menjadi remaja - merangsang pembentukan semula kulit  dan otot , mengurangkan kedutan , agen anti penuaan , mengembaikan radian kulit  dan kepejalan otot , prcepatkan sembuhan luka ,dan mengurangkan kesan parut .


so guys , anda dah tahu tentang benefit yang anda dapat . so apa tunggu lagi .. jom SIHAT DAN CANTIK BERSAMA SET CANTIK SHAKLEE :)


UNTUK ANDA MENDAPATKANNYA :
HUBUNGI FARZANA : 0178732289
FACEBOOK : NUR FARZANA ROSHAIDI
 
CEPAT DAPATKAN SEKARANG ! SIHAT DAN CANTIK BERSAMA SHAKLEE :)

 

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images