PENGALAMAN MAKAN ESP . ESP SHAKLEE

11:31






Salam sejahtera semua …

Pengalaman saya sendiri makan dan amalkan ESP

Takde lah makan , tapi amalkan dengan minum hari hari

Itu yang kita kan KONSISTEN


Alhamdulilah

Masih ade lagi sikit baki satu canister saya tu ..

Saya memang mule2 pun ambil SET CANTIK tapi ambil VITAMIN c DAN VITAMIN E sahaja ,,


And saya add on ESP  selepas  itu ;..


Perkataan yang pertama saya keluarkan

BESTTT !! BEST SESANGAT !!!

Tak rasa pun macam air soya .. takde lah manis sangat

Sedap sedap je tekak ni …


Tapi saya campurkan dengan satu sudu MILO ..

Kalau anda nak campurkan dengan apa2 minuman pun boleh , nescafe ke .. ape ke ..
Boleh je asalkan masa buat air tu jangan letak air panas dulu .. nanti abis musnah protin dalam esp tu


Suhu yang tinggi akan menyebabkan protin musnah ..

So  bila dah musnah macam mana nak bertindak kan ??


Ye dak ??
Haa.. so ikut aturan yang betul ye

Pengalaman minum esp ni memnag best

Tak yah dah nak pakai bedak bagai

Yela muka dah makin gebu .. Nampak mcam kita ni pakai bedak tau

Uuuu RASA CANTIK PULAK hihi


Sapa taknak kulit gebu ??


Bila dah makan esp ni ..
Parut kat satu badan saya yang pernah ada mulai pudar ..

Macam tak percaya ..tapi kene percaya gak ..

Sebab saya sendiri yang alami pengalaman tu ..

Nak2 kat muka saya ni ..

Korang tau je lah kan parut chicken pox macam mana …

Berkawah

Tapi makin pudar  ..


Alhamdulilah

Jerawat makin kurang ..


Saya ni susah sikit nak membuang tau
Kekadang tu seminggu belum tentu lagi


So bila dah amalkan esp ..hari hari membuang


Lega ~~~




Tengoklah muka saya dulu .. Ya Allah ..tak licin langsung .. takde pun pakai make up
temgok lah ade bekas jerawat lah ..ape lah ..semua tempek kat muka 




selepas amik esp


gambar ni 27 ogos 2014
no make up jugak.tapi kulit saya makin licn kan ?? nampak berkilat kan



Berminat tak nak cuba esp ???

Kalau anda nak cantik
Keluar rumah tanpa make up

Nak pudarkan parut

Nak kurangkan jerawat ??

So sila lah makan esp


Nak dapatkan esp??

Meh HUBUNGI

FARZANA
017 8732289

FACEBOOK : NUR FARZANA ROSHAIDI










You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images