TESTIMONI SET MENYUSU SHAKLEE . ESP

11:08



Assalammulaikum semua .
Apa khabar .??

Tidak asing lagi saya nak bercerita dengan anda and keep on sharing ..
Pasal produk Shaklee…


Saya nak berkongsi dengan anda KELEBIHAN , KEBAIKAN , SPECIAL NYA ESP NI ..


Bermula dengan masalah jiran saya yang mempunyai masalah tiada susu .
Bukan lah tiada , tapi sangat kurang sangat lah …
Nak bagi kat  baby yang baru saja lahir
Tak lepas …..


So tetiba dia kol saya nak try produk minuman kataya khas tuk baby tu banyakkan susu .

Alhamdulilah ,,saya cadangkan pada dia ESP –ENERGZING SOY PROTIN


APA YANG BESTNYA PASAL ESP ??


Ya Allah banyak sangat ,, sampai tak terbilang , tak terkata ..

Esp bukan saja boleh membantu memperbanyakkan susu bahkan juga mencatikkan kulit si ibu dan sekaligus baby yang comel tu dapat kesannya sekali


Sudah tentu lah baby pun nanti kulit mulus , gebu ~~~

Jangan jeles ye ..

Haa….kecik kecik dah ada kulit MULUS , HALUS ,, DAN GEBUUUU


Alhamdulilah lepas beberapa hari consume ESP . dah dapat perubahan ..susu dah dapat
2 oz



Of course kita happy sangat bila customer HAPPY Je


KALAU ANDA NAK ADD ON ALFALFA COMPLEX PUN LAGI BAGUSS 





Ia gabungan SET MENYUSU

Saya gembira nak share dengan anda …


Lagi share,,lagi tenang saya ,,

Supaya anda tahu ,,kebaikan esp ni ..


Alfalfa juga membantu memperbanyakkan susu ibu ..



 


Anda kEna mendapat consultation yang terbaik

Hanya dari :

FARZANA

017 8732289

Facebook : NUR FARZANA ROSHAIDI



You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images