TESTIMONI MEALSHAKE SHAKLEE

00:35




Assalammualaikum semua ..
Ni testimony dari salah seorang customer saya ..

Beliau merupakan salah seorang  pelajar IPTA , kehidupan seharian beliau menyebabkan berat badan tidak naik naik walaupun dah makan banyak sangat .

Salah satu factor merupakan dari cara pemakanan kita
Jangan tak tahu kadang kali a juga disebabkan genetic




Beliau dari dulu memang mempunyai masalah kurang berat
Even saya juga memang kenal dengan beliau ni ,
Orang nye memang keding , dan boleh dikatakan tiada isi
(maaf ye jangan marah ) saya Cuma nak describe supaya anda semua lebih  paham dan dapat imagine J


Teringin nak tahu perkembangan saya pun chat beliau di FB
Alhamdulillah , saya terima komen yang SANGAT POSITIVE J


Syukur saya dengar , saya baca ,


Katanya berat dah naik 2 KG !!!!

WOW !! ini satu berita yang baik !!

Alhamdulilah suka sangat
Jujur saya katakan kepuasan tu memang dapat dirasakan bila kawan/sahabat handai/keluarga/orang ramai  dapat kita bantu MASALAH mereka ..


Saya cadangkan dia MEALSHAKE untuk minuman nutrisi beliau .
Saya bagi cara  yang PALING SENANG untuk beliau minum dan sesuai dengan waktu beliau


Alhamdulillah …selepas sebulan dapat lihat perubahan ni ….


THIS IS SHAKLEE EFFECT …

Saya happy dan senang

BILA ANDA SENANG HATI , SAYA TURUT SENANG HATI


MEALSHAKE

 JIKA ANDA BERMINAT

SILA HUBUNGI SAYA DI 017 8732289

WHATSAPP/PM

FARZANA


FACEBOOK : NUR FARZANA ROSHAIDI

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images