CARA HALAU NYAMUK GIGIT

05:29



KISAH SI NYAMUK

"Aduh gatalnye, nape la nyamuk ni suka sangat gigit aku"

"Ishh tak kira siang malam nak jugak gigit aku la kau ni 😭"

"Ke sane ke mari, aku jugak yang kau pilih"

Ni antara bait2 ayat yg dikeluarkan oleh si digigit nyamuk!

Aduh, pastu tak selesa.. Siang hari pun mencari jugak..

Jadi sebab ape nyamuk suka sangat pada anda??

1. Karbondioksida
Badan anda terlampau banyak haba. Jadi nyamuk sangat tertarik dengan haba.
So ape nak buat? Minum air ksong banyak2 ye

2. Sebab anda darah jenis 0.
Menurut kajian , manusia yg berdarah 0 nyamuk sangat suka gigit nye.

3. Ada jugak yang saya terbaca di satu artikel mengatakan, dalam banyak2 orang dalam satu tempat tu. Anda jugak la yang nyamuk cari dan gigit. Haha. Itu maknanya andalah yang paljng sehat.. Nyamuk pun tau nak pilih org yg seha

4. Nyamuk tidak suka gigit badan org yg ade bakteria dan tidak bersih. Sebaliknya nyamuk kan gigit org yg bersih

Kalau anda Taktahu nak wat ape dah kan mase nyamuk gigit. Boleh la guna #herbalkrim...sebelum tido sapu2 la seluruh badan.. Jangan risau xpanas pun. Rasa nyaman je..

Tapikan Haishh kenapa la saya rase nyamuk ni macam comel?😊

Oh ye.. Kalau nak herbal krim contact ana ye DI 0178732289

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images