PRODUK PUTIHKAN KULIT TANPA PERLU CUCUK VITAMIN C

16:47

Zaman sekarang wanita lebih suka cari produk putihkan kulit. Ada tu tak kisah nampak je tulis produk putihkan kulit terus nak beli tanpa usul periksa. 

Ana ada seorang kawan. Nama dia Syaza. Syaza ni pantang nampak produk macam ni sebab Syaza mempunyai tona kulit yang agak gelap kerana selalu terdedah matahari. 

Syaza suka sangat beli produk tanpa usul periksa latar belakangnya macam,akhirnya kesan itu memakan diri sendiri. Muka yang sedia ada seakan udang terbakar.

Kesian Ana tengok. Jadi Ana pun bagitahu dia yang Ana ada cara nak bantu dia. Dan Syaza setuju nak gunakan produk putihkan kulit di atas ni. 

Ana terangkan pada dia, produk untuk putihkan kulit ni memang ada landmark study dan saintisnya yang tersendiri. Jadi tidak perlu risau dan gunakanlah dengan hati yang riang dan terbuka :)

Tak sampai seminggu Syaza amalkan terus kulit dia semakin better dari yang dahulu. Dah takda kulit udang terbakar , yang ada sekaang KULIT GEBU, Makin LICIN.

Dan apa yang Ana dengar, Syaza cakap dia nak terus sign up ahli sebab nak dapat harga ahli yang jauh lebih murah dari harga retail . Dia cakap tak rugi pun  sebab kulit dia semakin cantik dan sihat .

ni testimoni syaza


 Senyum dah syaza kan,,tengok kulit syaza semakin Licin dan cerah gebu..Anda xnak ke macam ni?

Pagi pagi Syaza akan cuci muka guna pencuci muka nutriwhite, lepas tu bancuh collagen powder dan malam makan dua biji vita c dengan konsisten setiap hari.

Ana happy dengan semua ni..

Jom nak cantik macam syaza ? Hubungi Ana 0178732289 tau :) facebook farzana roshaidi


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images