HILANGKAN JERAWAT DALAM MASA YANG SINGKAT

10:28

 "Jerawat saya ni kak, saya tengok makin  teruk je. Risau la takut tinggal parut. Bila dah hilang pastu tumbuh balik . Ada cara lain tak kak?"

Sebelum nak tahu cara selesaikan masalah kita kena tahu punca kenapa  jerawat kita naik.

Pertama , dalam badan kita ada hormon lelaki. Jadi bila hormon lelaki kita aktif, ia akan merangsang  pengeluaran minyak yang lebih banyak. Kita ada liang roma kan. Jadi dari situ la liang roma akan tersumbat. pastu ada benjolan di muka. Bakteria akan duduk di stu dan terjadinya lah jerawat.

Yang kedua, kulit kita ni selalu terdedah dengan cuaca panas. Cuaca panas boleh merosakkan kulit muka tau. Hati-hati ye.

Yang ketiga, salah pilih produk dan cara menggunakan produk jerawat tersebut. Sekarang lambakan produk yang kita tak tahu asal usulnya sangat berleluasa. Kita tak tahu ada ke  tidak ujian klinikal ke atas produk tersebut. dan todak tahu kesan untukk jangka masa yang panjang.

Okay sekarang Ana rasa ana nak cakap pasal produk jerawat yang berkesan untuk hilangkan jerawat, Ana tahu ramai student  yang mengalami masalah jerawat ni .

So korang jangan risau. Ana ada untuk bantu korang.



vitamin c ni membantu menghalang pertumbuhan bakteria.
bila kita pecahkan jerawat . ada air putih kelaur dan ia akan merebak ke tempat kulit kita yang lain
Gla complex membantu stabilkan hormon dalam badan kita.



Sekarang, mari kita lihat testimoni pengguna Set jerawat ni
 


Ana boleh simpulkan, set jerawat ni sangat berkesan kepada student yang alami masalah jerawat. Produk ni sangat selamat kerana ia hanya menggunakan bahan semulajadi.

Untuk yang berminat nak dapatkan produk set jerawat ni

BOleh whatsapp Ana di 0178732289
 

You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images