PRODUK UNTUK HILANGKAN JERAWAT

03:36

Ana pasti anda tecari cari produk yang hilangkan jerawat bukan? Anda tidak perlu bersusah hati kerana Ana dah jumpa dan kenal pasti produk jerawat yang berkesan.

Macam mana produk hilangkan jerawat ini berkesan? Haa.. pertama sekali anda kena makan Gla complex. Sesetengah orang, hormonnya tidak stabil dan memerlukan suplimen untuk bantu stabilkan hormon. Jadi benda pertama yang anda kena makan andalah GLA. Bila hormon dah stabil, mudah untuk vitamin lain serap dalam badan. Dan anda boleh lihat hasilnya dalam masa sebulan.

Produk jerawat ini bukan lah produk ynang terus makan sehari dah elok. No no no. Kalau produk macam tu, Ana pun tidak mahu makan. Manakan tidak, sudah pasti sangat bahaya jika dalam masa yang sangat singkat dan cepat terus  dapat kesan.

Produk jerawat ini, sangat mesra alam dan tidak membahayakan sekeliling kita ini termasuk la ahli keluarga berdekatan , sedara mara, kawan-kawan yang kita jumpa setiap hari, rakan sekerja ke. Ia selamat kerana produk ini dikaji oleh saintis terkemuka di US dan satu-satunya produk yang ada landmark study :)

Selepas GLA, anda boleh ambil pula Vitamin c. Bukan setakat menghasilkan kolagen, tapi mencerahkan tona kulit secara sekata. Perasan tak? Orang yang berumur kulitnya sedikit kecut dan berkerut. Ini adalah disebabkan kurangnya kolagen yang dihasilkan  dalam badan . Jadi ini lah fungsi vitamin c ini untuk penghasilan kolagen dan memberikan nutrient kepada kulit dan badan.

Yang ni paling Power sekali iaitu vitamin E. Vitamin e membantu kurangkan jerawat dan hilang jerawat di muka. Dengan adanya vitamin e dapat mengeluarkan radikal bebas seperti bahan logam , raksa, cadmium. Sebab itu lah jerawat di muka kita naik. Nak hilangkan jerawat mudah jika anda makan produk jerawat ini.

Anda buntu nak  mencari petua hlang jerawat. Jangan segan silu untuk hubungi Ana terus ya di 0178732289
FACEBOOK FARZANA ROSHAIDI


You Might Also Like

0 comments

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013792563140

Flickr Images